Praktische info vakanties + FAQ | vibez 322122258431683

Praktische info vakanties + FAQ

Wat biedt vibez op zomervakantie?

Al onze vibez-vakanties zijn op basis van overnachting en vervoer (indien zo aangegeven op de vakantiepagina) inclusief volpension. Volg je een aangepast dieet (vegetarisch, glutenvrij, hallal …), laat het ons dan zeker weten in je inschrijvingsformulier.

Daarnaast omvatten de vakanties ook volgende aspecten:

  • Ongevallenverzekering
  • Dekking van medische kosten tijdens de vakantie
  • Activiteiten op maat: inclusive
  • Strenge coronamaatregelen.

Hou je van een uitdaging, nieuwe vrienden maken en vooral veel fun? Dan is vibez écht iets voor jou!Surf als de bliksem door naar de vakantie van je dromen. Kom je er niet uit? Contacteer ons gerust. Dan zoeken we samen met jou naar de vakantie die perfect bij jou past. 😉

.

Iedereen mee!

Bij vibez streven we ernaar dat iedereen mee op vakantie kan. Zo werken we samen met Steunpunt Vakantieparticipatie. Op die manier kunnen gezinnen met financiële problemen of bijzondere moeilijkheden toch op vakantie.Voor meer info bel je het gratis nummer 1700 of surf je naar www.vakantieparticipatie.be.
Daarnaast bieden we ook een gespreide betaling aan. Neem contact op met ons team voor meer info via 011 27 85 15.

.

FAQ

Hoe schrijf ik mijn kind in (online) voor een vibez-vakantie?
Inschrijven en betalen kan je online nadat je je vakantie gekozen hebt op onze website:
1) Bekijk ons vakantieaanbod op www.vibez.be
2) Kies je vakantie en schrijf meteen in via de knop ‘Boek nu’
3) Breng je betaling meteen in orde via onze nieuwe online betalingsmodule

Waar en wanneer vertrekt de bus of komt de bus aan?
Voor elke vibez-vakantie ontvang je ten laatste twee weken voor vertrek een infobrief via mail. Hierin vind je volgende dingen in terug:
– vertrek- en aankomsturen
– locatie van opstapplaats
– wat je zeker moet meenemen

Kan ik mijn opstapplaats kiezen? Of mijn eigen vervoer regelen?
De opstapplaatsen liggen reeds vast. Indien je een probleem hebt, kan je dit wel steeds via mail of per telefoon aankaarten bij één van onze stafmedewerkers. Wij proberen dan samen een oplossing te zoeken.

Wat moeten we meenemen?
Voor elke vibez-vakantie ontvang je ten laatste twee weken voor vertrek een infobrief via mail. Hierin zal steeds een bagagelijst staan. Is er in die brief iets niet duidelijk of heb je geen ontvangen neem dan gerust contact met ons op.

Ik heb me ingeschreven maar nog geen mail ontvangen. Wat nu?
Kijk eerst even in je spam of ongewenste mails. Misschien hebben je beveiligingsinstellingen onze mail geblokkeerd. Vind je daar niets in terug dan kan je ons via mailing of per telefoon hiervan op de hoogte brengen en proberen we het nog eens.

Corona – Hoe weet ik of mijn vakantie kan doorgaan of niet ?
Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving, ook op onze werking. Wij volgen de richtlijnen en maatregelen nauwgezet op. Gezondheid en verantwoordelijkheid is en blijft onze voornaamste prioriteit.

Indien je vakantie doorgaat:
Je hebt ongetwijfeld nog heel wat vragen, geen zorgen, je ontvangt ten laatste 14 dagen voor vertrek de laatste praktische info.
We nemen de nodige maatregelen om je vakantie te laten doorgaan volgens de normen en protocollen die opgelegd zijn.

Indien je vakantie niet doorgaat:
Als een vakantie niet doorgaat, ontvang je hierover een persoonlijk bericht.
De vakantie staat op de site​ gemarkeerd als ‘geannuleerd’.